Skona fredag

Yes, dag tittar solen fram! Forvisso ska jag och Malin sitta och jobba men jag tittar hellre ut pa en solig varld =) Blev overraskad av att Becky skuttade in fore utsatt frukosttid, redo att ga. Jag hade inte ens brytt mig om att byta om fran pyjamasen fast jag var uppe vid 07.00. Tji fick jag!

Igar kvall skulle vi egentligen ha gatt ut och firat en annan Beckys fodelsedag men kvallen blev installd eftersom en bekant till henne tydlig varit i en bilolycka. Turligt nog fick hon enbart axeln ur led, tur i oturen eftersom foraren tydligen var berusad. I alla fall var de forstaeligt nog inte sugna pa att ga ut. Och det var i arlighetens namn inte jag heller. Istallet holl vi "super-fredag", vilket innebar att vi slutade jobba runt 18.00 och gick bort for att kopa en pizza. Aven om pizzorna inte ar lika goda har sa kan man valja mellan 3 storlekar, jag och malin tog varsin 7" vilket borde motsvara kanske 3 pizza bitor. Magen blev faktiskt matt, mer behagligt an vad som brukar folja en pizza. Sedan letade vi runt lite pa gratis filmsajter och eftersom Rosanna & Alex(andra) fick lamna aterbud fastnade vi for svenska Patrik 1,5. Det roligaste var att det tog Becky ca 10 minuter att begripa att hon inte forstod vad de sa!

Allt som allt var det en skon, vanlig fredag! Idag ar det inte lordag utan som vanligt tenta-pluggs dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0