Samma som vanligt

Nu tror jag nog att kriminologi uppsatsen kan vara sa gott som klar, genomlasning och redigering ar inbokad till imorgon. Visserligen ar det 3 veckors hart plugg kvar innan samtliga tentor ar avklarade och terminen gor uppehall. Med tanke pa uppsatsen passade jag i alla fall pa att ta lite langre lunch som med fordel kan vagas upp och jobbas in senare ikvall. Promenerade bort till Asda for att kopa ny sojayoghurt och lite vanligt mineralvatten, dvs. naturell som inte smakar som lask. Nar lunchen intagits blev det saledes nagra sidor i pocket boken.

Nu ar jag tillbaka vid skrivbordet men battre an sa har blir det inte nar jag sitter inne och tentapluggar (kanske ingen vidare kvalite heller for den delen):




Och jojo: filmen var helt okej, vi var mest ute efter Jackman-scenerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0