Redan riktig helg!

God morgon till ett Liverpool som bjuder på duggregn. Hoppas, hoppas att det blir torrt till i eftermiddag eller i alla fall inte värre. För en gångs skull var vi borta på frukost i "normal" (nåja, lite mer vanlig. Åtminstone för min del när jag är ledig) tid. Becky & Ella gick precis iväg till sina respektive tentor, deras sista det här året! Jag ska dricka upp mitt kaffe, titta lite på morgon-tv, städa undan och sedan packa ner lite grejer till Manchester. Igår pratade jag med vår kommande hyresvärdinna som lovade att kolla med nuvarande hyresgäster hur det planerade att göra, förhoppningsvis vet vi i början på nästa vecka om vi kan förvara saker där. Annars får jag kolla hur jag kan packa ner saker, kanske klarar jag mig utan förvaring ändå- jag får se helt enkelt hur jag kan skicka saker hem med de som erbjudit sig.  

Så trots att jag inte höll riktigt fritt för Kristihimmels är det i alla fall ledig klämdag för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0