Positivt!

Djur kognition är inte precis min starka sida, koncentrationen som varit på topp sjönk markant bara minuter efter att jag beslutat att det var dagens ämne. Jag gjorde i alla fall mitt bästa under förmiddagen men det går LÅNGSAMT. Därför blev jag glad när jag såg mail om att forskningsrapporten var klar för uthämtning. Det är ju en del av studierna så det får jag ju lov att ta paus för :P Vilken tur att jag gjorde det, jag hade lyckats knåpa ihop en mycket bra rapport som fick väldigt bra feedback!!! Sen är det ju viktigt att se till att få i sig näring, därför har jag lunch nu!

Ska börja snart igen...verkligen, jag ska det.....

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättestor grattiskram

2009-05-19 @ 08:09:11
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0