På svenska

NU först har jag lyckats få till hur man enkelt får datorn att begripa att skriva med svenska bokstäver, det fungerar ännu inte för msn men jag kan ju inte få allt på en gång. Jag trodde att jag provat den här lösningen tidigare men förmodligen har jag missat ett steg eller två. SKÖNT i alla fall att slippa skriva inlägg först word och hela tiden klicka i symboler manuellt för att sedan kopiera över hit, alternativet är ju att skriva på svengelska och det kan ibland vara jobbigt att läsa. Nu dock behöver jag få det hela att fungera på msn också sedan är det helt fixat, otroligt vad man kan göra med lite mat i kroppen och ett behov att pausa från tentaplugg.

Alltså nu fungerar det smidigt att skriva på svenska även på den här datorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0