Ordinerad torka!?

Staderskan var precis har- ja jag vet men det ar engelska hallar det har och vi har inget val! Fast med tanke pa hur grisiga en del verkar till att vara ar det begripligt att hallledningen inte vill att det ska ga ett helt ar. I alla fall, det verkar som att vi kanske inte bor dricka vattnet ur kranarna. Hon var namligen inte saker pa att det var tjanligt- oops! Jag har visserligen noterar avsaknade av en skylt som det star "mains water" pa, dvs.dricksvatten, men har inte tankt mer pa det eftersom det ju verkar knas att inte ha kran med tjanligt vatten. Nar jag forst flyttade hit larde jag mig bara att dricka  det kloriga vattnet som jag trodde smakade annorlunda eftersom varje stalle ju har oliksmakande vatten. Kanske en mindre bra ide? Jag har atminstone inte blivit sjuk men ska kanske fraga borta i Porter Lodge senare, tills dess har jag min 2l mineralvattens flaska....

Dar ser men!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0