Oh joy!

Da var uppsatsen inlamnad! Inte mer jag kan gora at den saken nu utom att invanta resultatet av rattningen. Nar vi anda var inne pa universitetet passade vi pa att ga inom biblioteket och lamna tillbaka alla kriminologi-bocker samt hamta ut denna trevliga lasningen (syns kanske inget vidare, forsknings metodik inom psykologi i varje fall):


Jag har lite planer pa att kanske aka till "vanliga" biblioteket i helgen, ratt skont att ha en bok om kvallen/pausen men vi far se. Forhoppningsvis far jag gjort sa mycket annat att det inte ar lont/finns tid till skonlitteratur. Ni vet ju att jag inte precis kan anklagas for att vara eftersmiddag, i skrivande stund ar det mest samvetet och logiken som fjattrar mig vid skrivbordet. 2 timmar till sedan serveras middagen, lika bra att fa sa mycket som mojligt gjort sa kanske vi kan unna oss en tidig kvall och nagot bra pa tv.

Nagon som kanner att det ar fredag och njuter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0