Nedräkning!

En bild från min kvällspromenad igår. Jag slocknade som ett ljus, sov hela natten igenom och snozzade till och med väckarklockan imorse. Var borta till frukost med Vinny runt 09.00 men har fortfarande inte kommit igång med dagen, ska kolla nyheterna medan jag dricker upp mitt kaffe och sedan se till att göra lite nytta. Dock tänker jag som sagt undvika djur kognitionen så långt jag kan, herregud den boken såg ut som en gammaldags lärobok innanför pärmarna! Tror att det kan vara därförjag blev så trött igår, energi strömmar ju till roliga saker!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Aha, och jag som trodde att energi strömmar till en av roliga saker, tur att det finns två hål iväggen.

2009-05-21 @ 07:38:00
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0