Mors dag!

Ännu en sommardag! Dock kan jag inte påstå att den riktigt börjar för min del fastän jag varit uppe ett bra tag. Jim är inte lika sugen på att stiga upp om morgnarna men eftersom han åker hem senare idag tänkte jag att jag skulle vänta och äta frukost med honom. Resultat? Han snusar säkert gott fortfarande och jag är VRÅLHUNGRIG! Jaja, ska ta och väcka honom om en 20-30 minuter och få i mig lite brunch. De enda planerna för dagen är fler avvinkningar och kanske en promenad eller solstund i parken. Vi får se helt enkelt!

En trevlig mors dag hälsning skickar jag hemåt fast jag är rätt övertygad om att den hade varit trevligare att få i egen hög person, men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0