Mmm....

Det verkarsom att middagarna blivit av bättre kvalite sedan vi kom tillbaka från på uppehållet. De kanske känner sig mer säkra på sin budget med bara ett par veckor kvar, vad vet jag?! Hursomhelst blev dagens middag medelhavsinspirerad kycklingfile, haricot verts och sallad. Precis som när det är restaurangbesök dricker man kaffe/the hemma, eller i mitt fall på rummet. Becky och jag passade på att diska undan och dammsuga medan vi gjorde the, förutom att vi inte lagade middagen är det nästan som det ska vara!


Ska skynda mig ut en runda, det finns fortfarande lite ljus kvar ute och jag känner på mig att jag snart blir rastlös men jag vill INTE promenera när det mörknat!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Mmmmm, klok ung kvinna

2009-05-07 @ 21:39:42
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0