Mata mig...!

An sa lange har den har sondagen inte startat, fastan jag varit uppe sedan 07.00 = jag ar HUNGRIG! Frukosten oppnade precis nu men Vinny behovde 10 minuter till pa sig, igar forsokte han forhandla till sig frukost forst kl11.00 men dar ick han bestamt pa pumpen. Icke sa nicke, 10.30 eller 10.45 som det blev idag ar illa nog...sedan ska jag och malin ga till asda (hon behover fylla pa forradet och jag behover ny sojayoggi samt gronsaker).

Skickar en tanke hemat och haller tummarna for husvisningen!


Kommentarer
Postat av: Frida

Tänk så skönt det blir när ni flyttar in i huset - frukost precis när du vill :)

2009-05-03 @ 23:10:48
URL: http://frida88.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0