hur snabbt gick inte det här?

God morgon, nu återstår bara ett par timmar av Fresher year! Det känns lite grann som att fylla år och bli frågad hur det känns att vara ett år äldre. Inte särskilt mycket alls, det kommer ju och går utan min försorg. Frukosten blev lite uppskjuten för Ella lyckades snooza sig igenom sitt alarm. Jag ska dock inte åka härifrån förrän kl09.00 så det borde inte vara några problem att hitta tillbaka och hämta mina grejer. Tror inte precis att vi kommer fastna i någon kö borta i matsalen! Nu ska jag se till att packa ihop mina grejer så att jag bara kan komma inom och hämta upp dem.

update: OJ! det är bäst att packa ner keps och paraply- vilka svarta regnmoln som hänger utanför!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0