Hitting the road!

Tänk att det här började vi prata om för månader sedan, kanske till och med när vi först flyttade hit. Någonstans löpte hela projektet risken av att sluta som en trevlig dröm, något som det pratades om och planerades för men som aldrig skedde eftersom tiden flög, pengarna tröt och livet i största allmänhet kom emellan.

Jag ägnade förmiddagen och att gå igenom mina grejer och försöka tänka ut hur jag gör med allt om vi inte kan sätta det i huset. Särskilt försökte jag bestämma om det kanske skulle ordna sig utan förvaring en som sagt, jag får se! Tänkte komma hem om imorgon och hämta upp lite grejer att släppa upp till Southport att förvaras där över sommaren. Vinterjackan tog i princip en egen bag men det ordnar sig med väskor och plastpåsar.

Vädret samarbetar inte alls men om en liten är det tid att snöra på sig promenadskor (har inte bestämt mig om jag ska ta högklackat hmmm...) och om allt går som det ska är jag knappt tillbaka här på ungefär en veckas tid. Fram till onsdag förmiddag är jag i alla fall på resande fot och då kommer såklart bloggen vara i tillfällig träda.


Hoppas att ni har en trevlig helg i varje fall!


Kommentarer
Postat av: Sabina

-lillasyster har tydligen också skaffat blogg. Något hon tydligen glömt tala om...



http://johanna.gron.blogg.se

2009-05-23 @ 22:46:41
URL: http://sabina88.blogg.se/
Postat av: Pappa

Har inte varit inne på din blogg på ett tag men tar tillfället i akt att gratulera dig till ditt första år som Liverpool student.Hoppas du har haft det braa och trevligt på din resa. Kram!

2009-05-25 @ 12:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0