God natt!

Efter middagen idag ville Becky gärna se filmen Twilight som skulle visas här på hallen så jag och vinny hängde med. Passade även på att höra med Chi om hon var sugen på att se filmen och det var hon ju. Eller filmen skriver jag, den manliga huvudrolls innehavaren är mer korrekt. När filmen var slut och det skulle gå över till att visa senaste Bond filmen fick jag dock tacka för mig och återvända till skrivbordet, speciellt som jag tentar imorgon och redan har sett filmen.

Jag har myst en stund med tända ljus medan jag bytade om till pyjamas och gjorde mig redo för sängen men nu ska jag krypa ner under täcket tänkte jag och se kvällens avsnitt av Brothers and Sister på catch-up. Jag hade för mig att ett nytt avsnitt av Robin Hood skulle komma upp idag men det var tydligen fel...


SKA släcka ljusen även om jag planerar att sitta uppe och mysa en stund....vill ju inte riskera att somna ifrån dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0