God morgon...torsdag

Det börjar bli lite svårt att hålla reda på vilken dag det om det inte hade varit för att jag kan kolla datum på mobilen/laptopen. Alla dagar ser lika ut oavsett om det är fredag, lördag eller onsdag, dvs. mest plugg från morgon till kväll. Torsdag är det då alltså vilken innebär endast 1,5 dagar kvar av att läsa den här flummiga modulen/kursen som jag egentligen borde ha gillat i grova drag. I alla fall trodde jag det när jag läste beskrivningen, som visade sig inte riktigt stämma överens med vad föreläsaren ville berätta om. Jag skriver berätta eftersom det känns mer som att han har berättat än föreläst många gånger.

Hursomhelst, jag väntar på frukost - som vanligt! Tror inte att Becky tar sig upp den här morgonen, hon lät tveksam igår kväll vilket betyder nej eftersom hon kämpar sig ur sängen även när hon bestämt sig. Det blir nog bara jag och Vinny som går bort till matsalen för Jimär fortfarande hemma och återhämtar sig från sviterna efter sin brustna blindtarm. Han kommer bli tvungen att komma tillbak i slutet av sommaren och göra sina tentor under omtent-perioden. Trist att ha de hängande över sig hela sommaren men det är nog bättre än att skriva dem när man inte är parat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0