Flaggning- tråkväder!

Idag är det riktigt tråkväder! Jag har förstått hemifrån att Malmö inte heller njuter  längre. Fram tills nu har jag varit över hos Malin och jobbat på kriminologi uppsaten som nu förhoppningsvis klarar sig med lite redigering och små-pul. Tänkte därför passa på fixa lite med andra delkurser i cirka en timme före middagen .


Sedan jag var hemma har det blivit något knass med mitt internet och jag vet inte hur jag ska kunna få datorn att begripa. Den verkar söka efter internet-dosan som jag använde hemma, trots att jag har bredband isatt, och när datorn inte hittar en anslutning via datorn beslutar den sig, helt felaktigt, för att internet onekligen måste vara offline. Det är superstörigt. Dagen i-lands problem må hända men i alla fall. Någon som vet hur man får datorn att sluta använda en icke existerande uppringning?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0