Final countdown!

Nu är verkligen det första universitetsåret inne på sista refrängen. Så här dags imorgon sitter vi förmodligen inne på Cambridge och tar en "seger-pint", eller"sorge-pint" beroende på hur tentan går men det är behöver vi inte bry oss om riktigt ännu. Det är England som motsvarar förutfattade meningar, avslutade tentor = puben. Däremot väntar vi med att "gå ut" tills vi kommer till Manchester.

Sista rycket är det alltså som gäller just nu och jag börjar känna att inte mycket mer kommer gå in för den här omgången. På gott och ont verkar det som att jag har läst in allt vad jag kommer kunna begripa utan att faktiskt bli testad på modulen. En liten stund till, sedan väntar lite lunch då jag ska passa på att springa ner och önska Vinny lycka till på sista tenta. (alltså återfinns han på puben resten av eftermiddagen :P)

Kommentarer
Postat av: Mamma

All lycka, Snuttis

2009-05-21 @ 07:45:37
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0