En fredags Martini!

Nu visar sig England från sin "rätta" sida, det fullkomligt öser ner och det är väl ändå så fördomarna går. Liverpool brukar annars stå sig väl gentemot fördomen om ett alltjämt blött England men alltså inte ikväll. Har kanske blivit engelsk eftersom syndafloden inte ens fick oss att snabba på stegen, eller anstränga oss att undvika pölarna som bildas överallt. 

Mel & Becky (en annan Becky än hon som jag bor med), skrev sina sista tentor idag och ska FIRA ikväll! De läser båda radiology (heter det samma på svenska?)  och lånade mer än gärna ut sina anatomi & fysiologi böcker till mig. Varav en är skriven av Martini och det lär vara så nära jag kommer traditionellt fredags nöje idag, medan de slår klackarna i taket ska jag faktiskt slå mig till ro med dessa mina ny-förvärv. Vad som kanske kan förefalla än mer konstigt (nördigt?!) är att jag faktiskt ser fram emot detta tentaplugg! Jag tycker att det ska bli jätteroligt, än så länge kan jag lugnt konstatera att planen att satsa på medical & clinical psychology verkar helt rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0