En bra eftermiddag, bockar av listan!

Det visade sig bli en härlig eftermiddag! Sommarjobb är nu ordnat trots lite problem med oladdade mobiler. Begriper inte vart min laddare tagit vägen, borde varit här med posten för länge sedan men jag antar att posten på båda sidor har unnat sig lite ledigt över valborg och bank holidays. Förhoppningsvis har jag post att hämta ut imorgon! Efter middagen passade jag på att köra igenom ett yoga pass och fick verkligen energi att jobba =) Trots att jag fortfarande känner flyt tänker jag slösa lite med förnuftet och avsluta för dagen. Klockan har hunnit bli över 22.30 och eftersom jag har planerat finns det egentligen ingen riktig anledning att jobba genom natten, i alla fall inte i nuläget.


Nu ska jag byta om till pyjamasen, och krypa upp på sängen för ett avsnitt Robin Hood (har gott mineralvatten! naturellt som inte mest smakar socker!). Skulle jag fortfarande vara pigg sedan kan jag alltid plocka fram psykobiologi böckerna och läsa vidare. Annars ska det bli skönt att hålla kväll, tids nog kommer tiden tryta så val inte finns annat än att jobba från tidig morgon intill nattens småtimmar. Den dagen är inte idag, en "normal" arbetstid fastän mellan andra tider räcker gott.

Hoppas ni sover gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0