Början på slutet...

...av den här delen av äventyret, den första- trevande(!) fasen av det liv jag försöker bygga upp. Med raketer utanför fönstret om med det absolut sista avsnittet av ER (cityakuten tror jag det sänds som i Sverige) packar jag ner den första veckan. Förvisso har jag lämnat saker hos Becky över sommaren men det kändes inte alls som något vilket innebar att jag började flytta ut.

Det är med blandade känslor som jag börjar packa ihop mitt rum. Förvisso har jag en vecka på mig men sådana här saker tar alltid längre tid än vad man tror och jag vill ha utrymme både för de dagsutflykter vi planerat om vädret håller i sig som utlovat och att flytta över allt till sommarförvaring (till fots) vilket kommer vara antingen enligt plan A (dvs tomt rum i huset) eller plan B (självförvaring). Hursomhelst ska jag återgå och se om jag inte kan packa ihop lite till och på så sätt få en uppfattning om jag behöver införskaffa kartonger eller om jag klarar mig utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0