Barnsligt kul!

Vilken kvall, idag var det verkligen tydligt att vi har varat barnasinne kvar!! (Nagon mer an jag saom kommer att tanka pa den dar ramsan/sangen om att ha barnasinnet kvar?) Efter middagen bestamde jag och Vinny oss for att flytta ut pa grasmattan ett tag eftersom det under dagen faktiskt varit hyfsat vader. Mycket trevligare att sitta ute och jobba med en kopp kaffe an var och en pa sitt rum. Efter kanske en timme eller sa kom Becky & Alex ut for att ata maten de kopt at sig till kvallsmat. Nar det borjade morkna hamtade vi lita av mina varmeljus och tande men snart nog blev det ju lite kylslaget. Vad gor man sa om man borjar frysa lite men tycker att det ar mindre lockande att ga inomhus och var och en till sitt rum....? Man leker dunkgomme saklart!! Sagt och gjort, vi lekte kurragomma med dunk i nagon timme innan vi gick in och vi hade jatteroligt! Det ar en av fordelarna med att sommaren ar i antagande, det blir mycket enklare att gora spontana och opretentiosa saker, pa vintern blir det oundvikligen mer planering och alltsom oftast kostar det en slant att komma utanfor sina 4 vaggar.

Nu har dock klockat hunnit bli midnatt och jag tankte titta en stund pa tv/film innan det ar dags att slacka for natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0