Bal och glam!

Oh yes! Vädret är underbart idag vilket passar utmärkt till våran sommarbal! Jag har varit inne i duschen och fräschat upp mig och sitter nu med nymålade naglar- är det bara jag som alltid får för mig att jag behöver gå på toaletten så fort jag strukit på ett lager nagellack? Det slår aldrig fel och fungerar minst lika bra med fotbad =) Om en liten stund ska jag ge mig på att rulla håret, lika bra att göra det i tid utifall att det inte blir bra, då har jag tid att fixa något annat.

Förresten kom jag ju på att jag hade slängt minda hudfärgade strumpbyxor och det är kanske snyggast när det ska vara somrigt och fint. För att vara ett land som gillar avklätt var det minst sagt besvärligt att få tag i hudfärgade strumpbyxor, det fanns bara svarta inne på HM exempelvis. Antar att många kanske tycker det är onödigt att ha på sig hudfärgade och att man lika gärna kan vara utan, men jag tycker att det är både finare och mer uppklätt med strumpbyxor. Till slut gick jag in på Marks & Spencers och köpte ett par där istället, de var inte fasligt dyra utan det räckte att skiljas från £4.40.


Det ska bli hur kul som helst med lite glamour ikväll och det fina vädret har de lovat att vi får behålla åtminstone ett par dagar. Hoppas, hoppas för i sådana fall har Malin & jag (alla andra verkar åka hem nu i helgen) planerat dagsutflykt på måndag!


Nu hoppas jag att nagellacket torkat för då kan jag börja med håret =)


Kommentarer
Postat av: JoJo

Hoppas att ni fick det jätte roligt på balen. Själv får man ju vänta till på onsdag, och då blir det utan efterfest.

2009-05-30 @ 09:37:19
URL: http://johannagron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0