Att bråka hjärnan eller inte.

Jag vet inte varför men trots att jag tentade tidigare idag känns det som att jag hade kunnat läsa hela natten. Sitter just nu och funderar på om jag ska göra just det även om jag har tills på torsdag att läsa in allt eller om jag ska slå mig till ro med lite juice och den där staropramen jag hittade i kylskåpet när jag hämtade juicen. Egentligen borde jag ju läsa när jag känner lust men samtidigt finns det ju ingen anledning att trötta ut mig heller....hmm...

Ser om jag hittar något på catch-up, annars läser jag vidare. Förvisso blir det hela bara roligare när man kommer förbi organisationen av nerver och synapser och kan börja läsa om hjärnan! Bra påkommet av mig att be Mel om lån av böcker om jag får säga det själv och super att kunna fråga henne om allt som berör olika röntgen och dylikt eftersom det är exakt det hon läser. Bara hon nu klarar tentorna och sedan får ändan ur vagnen och gör lite skäl för sina studiepengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0