Ah!

Under hela eftermiddagen har jag kommit på mig själv med att tänka "nej, bäst att sluta sitta/stå här och fördriva tiden med löst prat", sedan har jag ju kommit på att just här, just nu behöver jag inte tänka så. Jag HAR tid att sitta kvar och prata!! För en liten tid framöver ska jag njuta av det. Imorgon bär det iväg till Manchester över natten. Jag tror att vi planerat lite sightseeing/shopping och vidare utgång nattetid! Sedan har vi hela lördags förmiddagen på oss att ta det lugnt. På tåget tillbaka till Liverpool för vidare transport till Southport där vi kommer stanna åtminstone över helgen. Däremot vill jag och Malin tillbaka senast på onsdag för att hinna vinka av Rosanna som åker hem till Warrington över sommaren. Jag har även blivit inbjuden till yorkshire onsdag-fredag nästa vecka så nu håller jag tummarna för att det ordnar sig med plats i bilen. Sist men inte minst är det bal på hallen (före detta herresäte men dock inget slott) Tänk vad mycket man kan hitta på fast man är på en ihopsparad budget, om bara tiden finns!

Nu ska vi dock flytta bort till puben ett litet tag, klockan har redan hunnit bli 20.00 men det känns som eftermiddag fortfarande. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0