Accomplishments

Saker jag gjort idag inkluderar (här är jag frestad att skriva gått upp men det låter för sorgligt);
1. Varit på Allerton Roads bibliotek
2. Handlat på stora Tesco
3. Tagit en promenad för att åstadkomma punkt 1-2
4. Ätit lunch
5. Pratat i telefon med mormor
6. Klipp luggen med hushållssax från Tiger (bara lugn, det blev inte alls illa)
7. Haft underhållande sms konversation med Rosanna om blåmesars intelligens.
8. ...ätit middag
9.  Haft huvudvärk

Saker jag kanske,möjligtvis ligger lite efter med
1.
2.
3. Okej då, koncentration till tentaplugg har varit bättre.

Planer inför kvällen;
1. Läsa lite i en av böckerna jag lånat
2. Ta itu med studierna!!!!

Som ni ser har min dag varit ett övertygande bevis på att jag är en MÖNSTER-student utan dess like....Eller kanske inte i alla fall...! Fast nog tycker jag det faktumet att jag fortfarande sitter vid skrivbordet räknas. Snart är det torsdag och jag är klar med Fresher year!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0