2 utav 4!

Då var första tentan avklarad- skönt ändå samtidigt som det ju är lite läskigt att det inte längre är upp till mig att påverka. Bara att invänta rättningen och hoppas på att slippa göra ett  "återbesök"! Som jag skrev tidigare tog jag det lugnt imorse, jag har funnit att det nog fungerar bäst för mig- tycker inte att det skulle göra någon skillnad att läsa mer precis innan. Är ändå trött i huvudet nu trots en härlig promenad i det oväntat härliga och SOLIGA vädret (det blåser bara lite...) Det är dock middag om ca 40 minuter, ska nog bara ta det riktigt lugnt fram till dess kanske hjälper det och jag kan jobba vidare senare ikväll. Mycket roligare planer än så har vi inte under de har 2 sista veckorna, fast vi funderade på att busa och äta någonstans på Lark Lane imorgon. Vi får se, annars är det ju mycket roligt som händer efter tentorna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0