Vindigt!

Ar det host ute undrar jag? Idag har det ost ner och inte minst BLAST!! En stund tittade solen fram men den orkade inte sta emot vindens makter sarskilt lange. Utanfor mitt fonster viner vinden ordentligt och jag kan ater kanna den komma in genom mitt enkelglasade fonster. Det marks naturligtvis mer da varmen ar avslagen/ur funktion. Funderade pa att tanda varmeljus men sen kom jag ju pa att jag ska lagga mig snart sa det var en mindre smart ide.

Hursomhelst har dagen inte bjudit pa mkt underhallning, en lang dag pa universitetet och sedan jobb med presentationen och rapporten fram till lite efter 22-snaret. Allt som hanns med var en snabb rapport hemifran och lite detaljer med lillasyster. Typiskt att jag ska vara pa humor att plugga just ikvall nar jag ska upp tidigt imorgon. Visst hade jag kunnat jobba pa i alla fall, mitt somnbehov ar som bekant mindre an det rekommenderade. Fast det ar val lika bra att sluta i tid, rapporten ska ju inte in forran pa fredag. Borjar kannas lite smakyligt om fotter och hander om inte annat sa att vara under tacket lockar faktiskt lite grann.

I brist pa aktuella kamerabilder bjuder jag pa nedanstaende. Detta ar typiska hus har i liverpool (england?), i georgiansk arkitektur. Just detta hus ar pa Catherine Street inte langt ifran universitetet. En organisation vid namn Liverpool Holiday Flats and Apartments har semestervaningar pa Catherine Street och Pilgrim Street, bada nara universitetet. Annars kan jag tipsa om Nightingale House (sabina- fancy att bo i ett gammalt sjukskoterskeboende och kanna historiens vingslag?!) som ar ett vandrarhem nara universitetet/city, det finns massa sma hotell runt Allerton & Sefton...Mitt hus ar inte riktigt sa har tjusigt men val av en annan typisk arkitektur. Ska lana lillasysters kamera och fotografera!

catharine street - liverpool holiday apartments


Kommentarer
Postat av: Sabina

Nja, det vet jag inte riktigt. Men det hade varit en ganska fräck grej.

2009-03-24 @ 07:32:30
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0