NOT one for the books

Vadret ar tillbaka till "normalt", mycket gratt och blast med sma glimtar av sol. Egentligen ar det kanske lika bra tankte jag, da kan jag passa pa att jobba och sa kan jag njuta sedan. Eh jo tjena...Ar apseg och inte alls sugen pa att jobba; varken med rapporten, presentionen, seminarie forberedelser eller tentaplugg. Dumt eftersom deadlines ar tisdag respektive fredag och tentorna ar direkt nar jag kommer tillbaka efter pask.

I alla fall...jag ar verkligen sugen pa en digitalkamera sa att jag kan ta lite fler bilder av allt har. Speciellt nu nar det forhoppningsvis blir lite mildare vader och vi ar ute mer. Egentligen skulle det ju vara super att ha en kamera nar lillasyster kommer- pa fredag!! Vi far se hur det blir med den saken.

Idag ar alltsa en lite "off"-dag. Klockan tickar pa men det blir inte sa varst mycket gjort, samtidigt kanner jag mig lite for rastlos for att sla mig till ro- och se pa/gora vad liksom. Kanner att jag gar i "om bara" fallan men jag langtar faktiskt efter lite "normalitet" just nu sa det ska i alla fall bli roligt (och lite skont ocksa) att aka hem till mamma over pasken. Just nu tror jag att jag egentligen skulle velat byta om till mysklader och krypa upp i soffan. Sedan om ngn timme dra mig ut i koket och laga lite middag, kanske med lite rott vin till och sedan sitta kvar lange vid matbordet. Det kan jag ju saklart inte. Ska skarpa till mig och lasa igenom kriminologin tills pa tisdag- koncentrerat- sedan ska jag bort i matsalen och ata ngt. Efter det ska jag promenera bort till tesco och kopa en flaska vin sa att jag kan krypa ner i sangen med ett glas och se pa filmen " De andras liv" som jag lanade av Becky innan hon akte hem over helgen.

Ska forresten boka in en avslappnings massage (har jag tankt i alla fall) da jag ar hemma i pask-nagon som har forslag pa var detta kan goras utan att helt ruinera en student?

Imorgon ar en annan dag, forhoppningsvis en av de battre.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Johanna tar ju med sig vår kompaktkamera, så då kan ni ju fota en massa...

2009-03-22 @ 20:49:12
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0