Check!

Idag bjuds det pa tvara kast, ena minuten ar det morkt och osregnar, i nasta skiner solen over en bla himmel! I formiddags var jag inne pa universitetet och skrev ut forskningsrapporten som blev nastan 30 sidor allt som allt. Fick ocksa reda pa att jag klarade mig pa SPSS tentan-, 95% - jippi!! Vilket betyder att alla deadlines fore pask nu ar motta. Efter pask forvantas tentorna samt kriminologi uppsatsen klaras av. Apropa kriminologi sitter jag och tittar pa en dokumentar i 3 delar fran Holloway kvinnofangelse i London som min seminariehandledare tipsade om. Har borjat ta tag i uppsatsen som behover skrivas klar over pask och forhoppningsvis kan dokumentarer fa igang tankarna litegrann.

Som sagt, efter en "skit-helg" ar det harligt att vara pa G igen...men imorgon kommer lillasyster och halsar pa sa efter idag far flitet snallt vanta ett litet tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0