Skalman

Precis hemkommen fran en dag pa universitetet- det har varit VAR hela veckan, eftermiddagar pa grasmattan, killar (mest) som spelar fotboll och engangsgrillar. Naja en och annan ol ocksa kanske...Hursomhelst har jag hort att det ska bli samre vader pa sondag sa det galler ju att passa pa.

Pa rapporter hemifran har jag forstatt att jag redan har "ordnat" present till mormor, Puttes uppfoljare hamtas hem imorgon istallet for nar jag kommer hem- tyckte det var onodig vantan for min skull aven om tanken vekrligen uppskattades.

Tjanade idag £10 utan att ens genomfora experimentet som det skulle vara for. Det var ju inte mitt fel utan snarare strulande teknik sa far gora det nasta vecka istallet. Inte fy skam tycker jag.

Ja, hade tankt hinna skriva mer men nu ar det mattid borta i matsalen- vi har alla forvandlats till skalman har....

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag jobbar btw på din förfrågan om bilder att sätta på väggen. Du får helt enkelt kika när du kommer hem. B la tvingades ronja vara modell idag. Men jag tycker inte det är kul att lägga ut dom bilderna på bloggen.



Vi hörs imorgon, om mormor inte blir allt för "tönted" som hon själv uttryckte det!



2009-03-20 @ 18:57:09
URL: http://sabina88.blogg.se/
Postat av: Sabina

Försök igen. Blogg.se har klyddat hela veckan, men nu ska det funka. Ibland går det om man uppdaterar och sen försöker igen.

2009-03-20 @ 19:00:31
URL: http://sabina88.blogg.se/
Postat av: Pappa

Låter härligt med vårvädret ni har

2009-03-21 @ 11:30:44
Postat av: Mamma

Vadå Puttes uppföljare, aha du menar kråkfarfar Fritjoff Andersson!Jadu han/hon har kostat plenty, måtte nu bara den jäkeln låta bli att hacka! Kolla runt bland svenska vänner, någon som har en vacker bur?

2009-03-22 @ 11:29:34
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0