Ny måndag

God morgon måndag där solen faktiskt försöker titta fram . Det är en stund kvar tills jag behöver bege mig in till universitetet men jag har redan hunnit klart med det som ska förberedas på morgonen- mig själv, frukost, lunchlåda och såklart se till att packa ner alla grejer!


Dagens lunch blir 2 knäckebröd med sallad & skinka och en alprosoya. Är innerligt trött på faschinationen med "bröd" och chips (trots att jag inte äter andra delen personligen). Sedan känns det ju lite onödigt att äta bakpotatis till lunch när det ofta blir middag.


Nu ska jag dock njuta en liten stund av morgononen, ska slänga ner mina grejer i en väska och sedan lägga mig på sängen och läsa lite. Soft start på den nya veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0