Mandag!

Jag hade ju tankt ha tid att skriva ett inlagg om helgen som gatt men nu borjar jag fa brattom bort till bussen sa det far bli en annan gang. For tillfallet ar det verkligen varkanslor i England,solen ar framme och det ar forvandande milt (sa lange det inte blaser). Igar eftermiddag var jag ute och gick en skon promenad med solbrillorna pa, lyckades ga pa helt nya stallen UTAN att villa bort mig, alltsa jag vet precis var jag gick!

Tidiga vartecken tycker jag ar en skon start pa en ny vecka (den nast sista- GULP! Aven om jag langtar efter familjen ar jag inte riktigt redo att aka annu!!). Fast det ar klart, med tanke pa att jag fick en god natts somn ar jag lite mysko-tung i huvudet. Det gar val over nar jag kommer ut!

Ps. igar pa min promenad saknade jag kamera men jag tankte att skatteaterbaringen kanske kunde hjalpa lite pa traven dar. Ska ta mig en titt pa ASDA sen en dag!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Njut du av våren för du har det nog varmast där du är. Kram. Kul bloggnamn förresten, Petra of Sweden!

2009-03-17 @ 20:05:34
URL: http://sannaiknopparp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0