Halla!

Nej, jag ar fortfarande med men jag har haft besok hemifran Svea Rike!! Jag som brukar leva framfor datorn har knappt varit inloggad alls forutom nar vi anvande laptopen som tv/dvd. For min del har det alltsa varit en skon helg- hoppas att ni har haft detsamma. Tyvarr kan jag inte bjuda pa bilder for jag har fortfarande ingen kamera. Kort sagt har vi pratat, gatt - kanske lite langre an nodvandigt nar vi skulle till Lark Lane men ville inte ga genom Sefton Park, i fredags passade vi bada pa att jobba eftersom jag skulle in till uni och E anda har en tenta pa mandag. Igar samarbetade vadret relativt bra sa vi tog oss in till stan och gick en liten sightseeing runda innan vi stannade till i affarerna runt Liverpool One. Fotterna var omma vid det har laget sa huvudanhalten, Primark, var prioriterat. Sedan blaste det rejalt och solen gick i moln varpa vi kande oss nojda.

Eftersom jag inte har pluggat pa ett par dagar nu antar jag att jag borde ta itu med alltsammans utan vidare fordrojning. Den trakiga sanningen ar dock att jag inte kan forma mig till det just nu. Jag lamnade av E pa coach stationen runt 11-snaret och tog mig sedan tillbaka mot hallarna i hyfsat fint varvader, det regnade faktiskt bara i fredags och det passade ratt bra. Jag far aterkomma lite senare med lite mer detaljer fran helgen, nar jag sjalv har njutit klart =)

Sa trots att det ar tid att atervanda till verkligheten tror jag att jag later det vara en stund till. Sedan blir det rapport skrivning for hela slanten och sa ska jag lasa in mig pa kriminologin infor seminariet.

Hoppas alla har en soft sondag.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jodå, det går hur bra som helst! Kul att det iaf var ok väder.

2009-03-15 @ 22:23:31
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0