Generositet med stjarnglans!

Det är en relativt tyst lördagskväll här på hallarna - många har åkt hem och hälsat på över helgen. Fredagskvällen var rätt lugn- var fortfarande lite trött efter torsdagsnatten kan jag tänka. Ibland är det lättare med 3 timmarns sömn än andra och igår mellan 15.45-16.00 var det tungt! 100 slides under en föreläsning är inte roligt i vanliga fall och speciellt inte igår- kan inte pasta att ngn av oss var imponerade av vår käre dr.Ziolo. Jag, M & M (trevlig tjej fr köpenhamn) var mest upptagna med att sitta av tiden. Sagt och gjort spenderade M och jag fre kvällen med film (jag drack förvisso även kaffe som M nobbade).


I fm snackade jag länge med Frida och det var LäNGE sedan, riktigt roligt faktiskt! Sedan har jag pluggat lite kriminologi och tittat på Mistresses- faktiskt inte på tv (jaja, det är kanske LITE olagligt att jag laddat ner programvaran men precis som i Sverige räknas det som intrång och egenmäktigt förfarande om det kollar. Så vem bryr sig?!).

Nu ikväll var vi verkligen INTE sugna på vad matsalen hade att erbjuda- istället fixade jag lite mikromat. Underbart egentligen. I vårt lilla minirum fixade jag tortellini med (köpt) tomatsås- förlåt så hemskt mkt mamma för att jag var dumsnål sist. Idag köpte jag faktiskt tomatsås! I alla fall blev det en annorlunda måltid som förmodligen får upprepas på tisdag då Roscoe & Gladstone har Guest Night- jag tvivlar på att vi kommer traska till Carnatic och stå i deras matkö. Sist R&G hade guest night hade L-block middag på mitt golv. Den gången blev det take away, vem vet- jag kanske "lagar" mat den här gången?


Nu ska jag i alla fall se vem som är kvar på hallarna och sugen på en runda till puben! Trevlig lördagskväll allihop =)

Ps. Skulle ladda upp bilder men det fungerar inte med min gamla telefon verkar det som. Testar igen senare!


Jo en sak till, den finske anfaller Hypiää har skänkt närmare £22 000 till ett RMH hus i Merseyside. Hans 2 barn föddes på samma sjukhus och när han hörde att Radio City ordnade en insamling till ett bygge öppnade han plånboken och matchade vad folket redan donerat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0