En abyss?!

Tiden sprang ifran mig nu pa morgonen, jag som var uppe i skon tid hann knappt med nagonting alls. Hursomhelst ar det bara till att ge sig ut i det inte sa mysiga mars-vadret. Jag vet inte hur det ser ut i skaneland men har REGNAR och BLASER det. Paraplyet lar alltsa knappt gora nagon skillnad men det ar val vart ett forsok i alla fall. Nar det regnar som idag sa bor man ju annars badda ner sig i soffan med en bra bok/film och en kopp kaffe, garna med tanda ljus. I brist pa soffa och tid ska jag agna mig at information om social kontroll av kriminalitet!

Nagon som har last om daden pa Nordirland- inte har varlden kommit sarskilt langt under de senaste artiondena. Kanns mest som att vi tagit oss till andra sidan abyssen..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmm, gummistövlar och sydväst är kanske på väg upp på önskelistan

2009-03-11 @ 06:50:05
URL: http://sabina88.blogg.se/
Postat av: Pappa

Attentatet har också uppmärksammats här i Sverige men är väl inte en så stor nyhet som i UK. Här är det bara en av alla de illdåd som utföres dagligen runt om på vår fredliga planet.Tycker du skall göra som Liverpool borna gör för att skydda sig från regn och rusk. Använd T-shirt!!!!!

2009-03-11 @ 10:48:37
Postat av: Sabina

Här regnar det också...Men så måste jag ju inte gå ut idag, så det gör ju inte så mkt. Hihi

2009-03-11 @ 11:39:21
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0