Dagen efter (for vissa i alla fall)

God morgon! Det var kanske lite lattare att missa gardagens stora upptag i Sverige an det var har. Igar var det namligen St Patrick's Day vilket ar en stor grej i Liverpool som ju ligger nara Irland. Synd och skam maste jag erkanna att jag missade mycket av stahejet men det ar mycket som ska hinnas med pa kort tid nu och det far ga fore. Som student saknas aldrig trevliga natter ute sa jag kanner ingen bradska och st paddy's ar infaller ju lika punktlig nasta ar ocksa! Min dag igar var alltsa relativt standard- upp runt 07-snaret, bort till matsalen for att kaka frukost och sedan vidare in mot universitetet. Pa gransen till HARLIGT nu nar varen bankar pa dorren! Jag var tillbaka pa hallen igen runt 13.00 for att ata lunch och sedan jobba med forskningsrapporten fram till middagen- oj vad tiden gick fort! Det ar dock alltid en tillfredstallande kansla nar jag inte behover kampa for att forbli koncentrerad. Hade kvar samma kansla efter middagen och en joggingtur sa det blev en "jobbekvall" med lite sociala avbrott. I sang kom jag som vanligt sent men det var mest for att jag kande for att varva ner med ett avsnitt av Misstresses och jag slutade inte jobba forran runt 23.30...

Idag ar planen ratt lik gardagen med undantag for att jag har lovat bort mig till ett experiment mitt pa dagen samt barhjalp at M som behover handla. Visserligen ar jag redan klar med mitt EPR program for den har terminen men i alla fall. Far en £10 kupong fran HMV for deltagande i dagens studie samt £10 kontant for deltagande i en andra. Det ar inte fy skam!! Och sedan ar det val egentligen bara bra att inte bli sittandes i alla for langa stunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0