conformity

Efter nattens regnskord fortsatter det att vara gratt- inte mycket till overraskning dar inte. Jag glomde elementet pa imorse efter duschen(ar bara pa som handduksvarmare) sa nu gor varmen i rummet mig lite somnig. MEN, det ar inte mkt att gora at det forutom att oppna fonstret och lasa vidare. Just nu ar det kriminologi som ligger uppslaget pa skrivbordet, jag ignorerar namligen fortfarande psykodynamiken. Fast jag har faktiskt kommit over ett exemplar av den mest rekommenderade kursboken. Tror nastan boken ar kortare an vad hans slides blir om man skriver ut alla- det ar ett tajt race i alla fall. Jag har for mig att boken ar mer tillganglig an dr.Z's allt ar SUPER-intressant och fascinerande attityd.

Hursomhelst, jag har ngra kapitel kriminologi kvar att ploja igenom sedan har jag & M lite planer pa att besoka the White Room. Battre sent an aldrig, har ju bara pratat om det sedan vi flyttade hit :P Picnic i Sefton Park far snallt vanta till en annan gang da vadret bestammer sig for att samarbeta. Om det ar ngt som ska agna sig at konformitet just ar det vadret tycker jag- var hur glad som helst over solstralarna tidigare i veckan och leta till och med fram solbrillorne. Tji fick jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0