Soliga söndag

JAG & mamma var som vanligt uppe imorse men vi har fortfarande inte kommit iväg till Malmö. Varför kan man undra...jo, J behövde till slut lite väckning för att komma ur sängen! Ser med glädje fram emot hur det ska bli när hon blir väckt om morgnarna, hihi. 

Satt precis och tänkte att jag skulle köra till biblioteket och låna lite romaner att läsa. Sedan slog det mig att här i Sverige är ju inte biblioteket öppet på en söndag. Gutted! 

Jaja, såg att Becky lagt upp bilderna från Greenbank Halls Ball 2009. Jag vågar inte tanka ner dem till Js dator får kopiera dem rakt över från FB. Okej, jag förminskade dem lite varpå det nu är lite konstiga men annars blev de verkligen STORA!
 


L-block goes to the Ball!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0