Snabb uppdatering.

Som ni säkert har förstått är jag tillbaka i Sverige över sommaren. Till slut gick det smidigt att flytta över alla grejerna till huset, vi tog oss till flygplatsen trots att busschauffören verkade mer intresserad av att sitta på stationen och prata (inte behövde han bry sig om att han redan var sen och det ver fredag-efter-jobbet trafik på motorvägen.) Vi hann med som vi skulle släppte fort det irritationsmomentet. Middag efter midnatt är en höjdare ibland :P

Nu i helgen har jag inte befunnit mig i Hjärup särskilt mycket men nu börjar så småningom saker åka upp ur väskan. Idag till exempel har jag hunnit köra J till skolan och hem igen, handla adapter till min laptop som visade sig vara fel så jag har dessutom hunnit byta adapter och investera i en dyrare men som funkar, köra in till Malmö och hämta upp kvitton. Till sist har jag kommit till insikt att internetet nog är för långsamt för att jag ska kunna se BBC Robin Hood. Ska prova igen senare naturligtvis men det ser inte lovande ut. Lika bra det, då har jag tid att göra annat. Nu till exempel ska jag sätta mig i bilen igen och köra ut till jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0