Packad och klar

Okej, så nu är jag lite rastlös. Vill bara ha sakerna FLYTTADE- ha det hela ur vägen liksom. Hur jag än vänder och vrider kommer packningen varken bli mindre eller smidigare att hantera, om jag inte slänger en massa bara för logistikens skull och det verkar ju toss. Just nu snurrar tankarna på hur vi smidigast ska få ner sakerna i omgångar till taxin så att det hela blir så smidigt och billigt som möjligt. Funderar även på om det är okej för dem att vi springer fram och tillbaka några gånger. Hoppas det för annars vet jag inte hur det ska gå till.

Tur att jag och Malin ska in till stan och njuta av Bella Italias goda mat ikväll. Annars hade jag verkligen klättrat på väggarna. Mest därför att jag fortfarande behöver klura ut hur vi ska gå tillväga. En sak vet jag dock, vi ordnar det! Mellan 12-ca 15.00 flyttar vi grejerna. Kollar av rummet och posten en sista gång, intar lunch i lugn och ro. Lite efter 16.00 beger vi oss in till stan för att komma med Coachen och ta oss till Manchester Flygplats. Väl där blir det rappa puckar, en halvtimme kvar av inchekning när vi kommer dit vid 18.00 sedan genom säkerhetskontrollen i lagom tid för att boarda. Hemma i Sverige runt midnatt. Är planen i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0