"Ny"start

Första dagen på nya jobbet avlöpte bra! Det blev till att köra igång med ett ryck, det var bara igår jag var på möte där. Lika bra det förvisso för jag jobbar gärna så mycket jag kan under sommaren. Planen var  ursprungligen att jag skulle jobba 07-14.30 men det slutade med att passet blev betydligt längre och när jag kom ut var det fina vädret som bortblåst. Tur för mig att bussen kom just som jag steg ut, ibland ska man ju ha lite flyt =)

Nu är jag dock rätt så trött i huvudet, hoppas på att det finns något trevligt på tv för då ska jag parkera mig i soffan med en kopp kaffe tills det blir dags att hämta hem J. Imorgon väntar en ny dag på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0