modern underhållning

Jag måste förresten bara tipsa den som ännu inte kommit att tänka på det. Det fungerar alldeles utmärkt att titta på tv-serier via youtube. Exempelvis http://www.youtube.com/watch?v=ZzBCTo7KKHs&NR=1 Visserligen behöver man oftast se ett avsnitt i delar men det brukar gå smidigt eftersom youtube föreslår nästa del, minst lika tidsödande/bekvämt som att leta efter fungerande länk på exempelvis surfthechannel.com. Precis som catchup har det fördelen att man kan se det när det bäst passar, pausa, spola etc. Men till skillnad från catchup lider inte youtube av regionsbegränsningar. Vem behöver tv då?!

Eftersom det bara är jag i vardagsrummet har jag tänt lite ljus och placerat laptopen på soffbordet. Allt som fattas är ett glas lemonade & lime, lime cordial har jag som jag köpte till Js student men ingen lemonade. Tycker dock att det är lite dumt att köra och köpa när vi har kvar dricka från studenten. Får blanda med mineralvatten istället det blir hursomhelst lite nyttigare. Ska mysa med Ronja i soffan tills det blir dags att hämta hem J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0