Igår & dagens...

Sommaren har äntligen slagit till- perfekt! Igår bar det iväg en sväng till Tirups Örtagård med mormor och moster men vi tog faktiskt bilen. Även i gott sällskap kan kanske den vägen mitt under gassande sol bli lite väl bra även för den motionssugna. Närmare kvällen var det naturligtvis dags att dra på sig sverige tröjan (fast inte bokstavligen för den lämnade jag hemma i england, hade ingen aning om att det var U21 faktiskt). Vilken match det blev!!! Sveriges "nya" landslag spelade rolig fotboll och vann mot ett alltmer gnälligt serbien! All is well in the world!

Idag- vädret till trots har jag lite som jag faktiskt borde ta itu med.
Handla- vilket jag faktiskt gjort. Dock är det lika sorgligt både i england & sverige, hur lite man faktiskt får i matkassen för sina pengar. Fast jag glömde köpa frimärken - IGEN!

Ringa jobb- det blev lite snurriga samtal men i alla fall gjort nu. Det börjar bra åtminstone.

Hämta ut systers skor- kunde ha gjorts för en vecka sedan men bättre sent än aldrig.

Lämna tillbaka systers biblioteksböcker

Betala räkningar & städa

Uppdatera virusskydd på datorn

men först ska jag sätta mig lite i solen med en kopp PG-tips listan kan minsann vänta en liten stund till, visst kan den?...Jo det får den göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0