Fixartag

Det är fortfarande rena sommaren och mina fötter är lite svullna- minst sagt. Ska försöka stretcha hälsenorna snart och se om det hjälper. Ska det bli någon skillnad får jag väl stå på huvudet i gott och väl en timme säkert. Duntäcket har jag utan minsta problem kunnat packa ner redan för det behövs verkligen inte längre och det är ju bara positivt!! Annars har jag insett att jag hade mer grejer än vad jag trodde, speciellt när det ska flyttas utan bil ser jag ju med helt andra ögon på packningen. En del kläder släpar jag dock med hem för att "bytas" eller skänkas vidare.

För ett tag sedan deltog jag i ett experiment och fick som tack kuponger på HMV (återförsäljare av CD, DVD, en del böcker, tv-spel o dyl) och igår passade jag på att använda upp de £10, köpte 2 avsnitt Morden i Midsumer och även Northhanger Abbey. Under middagen igår fick jag ett infall och därför är kvällens plan är som följer. Malin kommer över hit lite senare, jag bjuder på the (i hennes fall varm choklad) också tittar vi på midsumer. Tyvärr får det hela bli till fantasi-scones men så blir det ju ibland. Vi får helt enkelt föreställa oss scones den här gången med löfte om att jag ska göra dem till middag på riktigt efter sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0