Dagen efter!

Dagen efter bjuder naturligtvis på sol men inte en endaste ynka minut kunde den visa sig igår! Det har ju varit lite att fixa nu de senaste dagarna trots att J själv stod för mycket av förberedelserna, därav min blogg frånvaro. Ja också att jag försöker vänja mig av vid laptopen nu när jag inte sitter framför den hela dagarna.

Efter studentskivan igår skjutsade jag in J med kompisar till eftersläppet. Vi kom överens om en upphämtningstid och jag körde tillbaka hem. Efter lite fniss där vi låg på dynor i vardagsrummet fick jag någon timmes sömn i trygg förvissning om att jag skulle bli väckt av alarmet på mobilen. Som jag bedrog mig! Den ringde ju inte alls, tvärtemot normen var det istället festprissarna som fick vänta på chauffören. Tror nog inte att de tyckte att det var alltför hemskt, vid det laget var det åtminstone uppehåll.

Idag har det annars inte varit alldeles för mycket på schemat. Det mesta städade vi undad redan igårkväll men torka av golven och dylikt lämnades till idag. En skön promenad i det numera sköna vädret och en tur in till lägenheten. Just nu njuter jag av katternas närvaro men snart ska jag köra tillbaka ut till huset och fortsätta med en lat eftermiddag, middagen är i alla fall säkrad!

Kommentarer
Postat av: Susanne och alla

Bra festfixat! Kramar till er alla från oss alla. Tackar!

2009-06-13 @ 22:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0