Besked kan komma nu tycker jag

Okej, jag erkänner. Har ännu inte kommit bort från datorn, istället fastnade jag framför bloggar av personer som precis som jag flyttat ut i världen- inte därför att vi tycker mindre om Sverige (varför tror ni att IKEA blir så välbesökt och vi envisas med att bli lyriska över maten där. Jag menar i Svea Rige skulle åtminstone ALDRIG jag nedlåta mig till Mamma Scans köttbullar) utan snarare därför att det är en berikande upplevelse. Sedan väntar jag på besked från universitetet och känner mig alldeles för rastlös för att göra någonting annat än kolla var 5:e minut. Fast ska kanske vänta med att kolla tills ikväll, blir det ett bedrövligt resultat kan alltid Erika få äran att ordna en öl dimma.

Lillasyster är faktiskt uppstigen men inte en vidare bra kompanjon i väntan på det här livsviktiga beskedet. Inte för att hon vet om att det väntas...Det skulle verkligen vara att bygga upp stämningen, bara mamma vet sedan tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0