1 Juni!

Juni, juli, augusti= sommarmånader, alltså är det sommar på riktigt! Jag vaknade 05.45 imorse men lyckades tack och lov ligga och halvsova i ungefär 2 timmar till. Antar att värmen gör sig påmind, det är redan runt 17 grader här! Igår kväll var det ljummet långt in på kvällen, superhärligt. Det fina vädret kanske visar sig vara lite väl bra men det är ändå roligare att ha fint väder annars hade veckan blivit lång.

Idag ska jag och Malin inleda veckan med en dagstur till Chester i Cheshire. Det ligger ungefär 30-40 minuter med tåg från Liverpool och källor påstår att där finns såväl shopping (för tillfället mest Malins sug) som lite kultur.

Nu ska jag borsta tänderna efter kaffet och se till att komma iväg till tågstationen! Misstänker starkt att min medhavda vattenflaska snabbt kommer ta slut, får väl köpa lite vatten under dagen som enligt väderrapporten ska bjuda på 25grader och sol. Lika bra att njuta för senare i veckan skulle det vara mulet och lite kallare igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0