Updates var ordet

Var var jag sist ett inlägg skrevs?! Nu i sommartider blir det inte att jag sitter så ofta vid datorn. Jo, besöket uppe hos släktingarna och deras gård var precis vad vi behövde!!! Utan att överdriva kan jag villigt erkänna att det var en av de skönaste och mest avslappnande dagarna vi haft på länge... men tyvärr tror jag inte att flyttlasset kommer ändra riktning- någonsin. Lugnet på landet avnjutes bäst som avbrott i vardagen, i alla fall för den här asfalts-tjejen! Sant och visst är dock att vi blev smått förälskade- i barnen, hunden och katterna.

Sedan sist har jag också hunnit med en tur till Malmös nya fotbollsarena- tyvärr var matchen inte särskilt minnesvärd. MFF öppnade visserligen starkt och bjöd på publikfotboll i säkert hela 15 minuter efter vilka det gick starkt ut.

Naturligtvis tas en hel del tid åt till att ordna med huset och lägenheten inför flytten, alla som någonsin har tömt ett "långtids"boende vet säkert vad jag menar. Skillnad mot att bara ta sina grejer, att tömma varenda pinal är en helt annan.
Hursomhelst ska jag strax återgå till att rensa. Imorgon är det upp tidigt för jag har klipp-tid, eller det har vi förvisso allihop. Frisörskolor är ett ypperligt sätt att få det senaste till budget-vänliga priser. Må vara att det tar lite längre tid när lärarna ska hinna med att ha en överblick över de ovana eleverna men hittills har jag inte varit med om att jag blivit missnöjd. Frisörskolorna skiljer sig naturligtvis i likhet med vanliga salonger och likaså resultatet.

Tills senare- njut sommaren! (Till helgen skulle vädret tydligen bli sämre)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0