Snabb catch-up

Det var allt ett tag sedan det blev någonting skrivet här! Det är så skönt att kunna låta datorns stå, speciellt så här i sommartider =)

Jag är nu i full gång med det nya jobbet. Än så länge går det bra och jag trivs med förnyelsen. Har även hunnit köpa en "tanta"-cykel. Till slut erkände jag mig besegrad och har numera fallit tillföga och anser dem bekvämast att cykla på. Tur för mig eftersom bilen har åkt in på reparation. Det är i alla fall ett behagligt sätt att ta sig till jobb.

Så mycket mer uppdatering behövs egentligen inte, det är jobb, sommar och som vanligt en massa att göra. Nu ska jag dock återgå till min absoluta favorit av dagdrömmar för tillfället (kvälls och natt-drömmar borde det kanske kallas vid den här tiden på dygnet). Just nu är det inte konstigare än att jag funderar på när jag rimligen kan återinföra djur i mitt liv. Tiden i Liverpool är den enda i mitt liv som har spenderats utan ett husdjur att ta ansvar för, roas av, upptas av, skälla på och rå om. Det blir onekligen tomt! Men för ett år framöver i alla fall har många andra rätt till åsikter, hyresvärdinnan (inte minst) och även mina huskompiar. Men drömma kan jag ju med Ronja som myser i knät!!!





ögongodis för själen!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Klart att alla andra vet vad det är för några paket! Annars hade det ju inte varit skojsigt jue...

2009-07-03 @ 21:38:07
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0