Rainy afternoon

Som det regnar, nu blev jag med ens inte alls sugen på att ge mig iväg någonstans. Fast det är klart, behöver ju bara ta mig till F- sedan kan jag stanna inomhus tills det blir dags att åka hem.

De senaste dagarna har jag lyckats rätt väl med att undvika byggkaoset genom att jobba, vara på ovanvåningen, i Malmö eller som nu hos grannen. Det är väl klart att det är lite trist med att byggdamm men så är det ju om det ska bli gjort.

Strax ska jag gå ner och se om jag kan få tag på F och bestämma var & när vi ska luncha. Förrutom det ska jag inte göra så mycket alls denna fredag. Sedan imorgon jobbar jag ju.

Super- nu blev det uppehåll och solen tittade fram. Ska kanske passa på att bege mig då?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0